nowe konto przypomnij mi hasło
Wpisz słowa klucze
lub Wybierz wyzwanie biznesowe
Sales Tips
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Autor: Jakub  Data: 2010-12-14 22:27:40  Typ wpisu: Szybka rada  Adresaci: Poziom operacyjny  


Wyzwania:

Zajrzyjmy do przykładowych podpowiedzi sprzedażowych i patentów handlowych zamieszczanych na zagranicznych witrynach internetowych.

 


Oto garść kilku uwag z Sales Tip Website:

 

  • Szczególnie wtedy, gdy rynek jest bardzo konkurencyjny, dowiedz się, co jest bólem Twojego potencjalnego Klienta i z czego jest niezadowolony we współpracy z obecnym dostawcą. Zawsze jest coś, co może dokuczać Klientowi. Zdefiniuj to i postaw wszystko na tę kartę...

 

  • Poproś „bramkarza”, by pomógł Ci namierzyć właściwe osoby, do których powinieneś dotrzeć w danej firmie ze swoją ofertą. Zwykła ludzka, szczera prośba o pomoc może być o wiele bardziej skuteczna niż wyrafinowane techniki manipulacyjne...

 

  • Bądź widoczny dla swojego Klienta. Bycie widocznym i odpowiednia częstotliwość kontaktów jest bardzo ważna. Pozostawaj w pamięci Klienta. Przypominaj się. Wykorzystuj kolejne sensowne okazje, by dotrzeć z kolejnym pomysłem, rozwiązaniem, propozycją. Nie myl jednak widoczności z nachalnością. Pamiętaj, by Twoje kolejne kontakty dawały Klientowi jakąś wartość dodaną...

 

  • Powinieneś działać tak, jakbyś nie sprzedawał, ale rekomendował Klientowi rozwiązania. Wielu Klientów nie lubi kupować, ale za to są skłonni wysłuchać i rozważyć podpowiedzi, rozwiązania, pomysły. Klient powinien czuć, że chcesz mu pomóc a nie wywierać presję i sprzedać za wszelką cenę...

 

Odkrywcze? Niespecjalnie.

A może przewaga sprzedażowych wymiataczy nie pochodzi z kosmicznych, tajnych, hiperkreatywnych patentów, tylko w robieniu rzeczy prostych, ale za to w robieniu ich z należytą konsekwencją i determinacją?

Skomentuj: