nowe konto przypomnij mi hasło
Wpisz słowa klucze
lub Wybierz wyzwanie biznesowe
Szpiegowanie to podstawa
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Autor: Robson21  Data: 2009-08-26 18:18:12  Typ wpisu: Szybka rada  Adresaci: Poziom operacyjny  


Wyzwania:

Sprzedawcy to mienczaki i nie walczą  ja wiem że rynek to wojna i nie ma zmiłuj albo ja wezme prowizje albo oni . ja musze mieć taką jakby siatkę szpiegów i informatorów i mam wtyki wszędzie , u konkurencj u dostawców u klientow . Bo to niechodzi o dobre relacje tylko o to by ich urzywać !!! Gość do mnie dzwoni i mówi Ty przed chwilą był u nas przedstawiciel z firmy jakiejśtam i twierdzi że Wy to tamto siamto albo mi mówi o zmianach w ich ofercie . no to ja mam takie wczesne ostzreganie i wtedy mogę szybko zadziałać albo z kumplami robimy zadymę w centrali

Skomentuj:
Autor: lakshmi 2009-09-29 20:54:13
To działa i wielokrotnie sprawdziłam to na swoich klientach i na swoim zesple. Żałuję tylko, że wpis który dotyczy tak ważnego tematu został tak niehclujnie zredagowany. Ostatnio na operatywce rozmawialiśmy o granicach szpiegowania. wszyscy się zgodzili, że dopóki informacja dociera do nas dzięki relacjom, a nie poprzez smarowanie, wszystko jest OK. pamiętam że ktoś na spotkaniu zapytał: No dobra, a założmy że to konkurencja wyciąga od klientów nasze cenniki i oferty i też robi to dzięki relacjom - czy to jest okej? w moim odczuciu i w odczuciu zdecydowanej większości - tak, to jest okej. rynek daje nieograniczone możliwości pozyskania info tylko że niewielu z nich mądrze korzysta.