nowe konto przypomnij mi hasło
Wpisz słowa klucze
lub Wybierz wyzwanie biznesowe
Metoda „czerwonego telefonu” (Wyróżnij się!)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Autor: maciej.wolecki  Data: 2009-08-30 08:51:43  Typ wpisu: Dobra praktyka rynkowa  Adresaci: Poziom operacyjny  


Wyzwania:

Mamy w zespole takiego człowieka A.P., który na prawdę łatwo zjednuje sobie nowych klientów. On jedzie na takim motywie jak pogotowie ratunkowe czy czerwony telefon radia Zet. Po za tym, że się zawsze dobrze przygotuje do spotkań, to on robi po prostu tak, że jak kończy się pierwsze spotkanie daje klientowi czerwoną wizytówkę z tekstem: Gdyby cokolwiek się działo z Waszym dotychczasowym dostawcą, obsłużę Was lepiej i dam lepszą ofertę. klienci go potem pamiętają gdy rzeczywiście coś się dzieje i szukają tej czerwonej wizytówki. Tą wizytówkę chłopak sam sobie drukuje i największym problem miałem jak szefowa komunikacji w firmie to zobaczyła, i kazała zmienić wizytówkę bo niezgodna z wizerunkiem firmy itd. Ale robimy dalej swoje i chłopak naprawdę jest skuteczny.

Skomentuj:
Autor: Jakub 2009-09-01 20:43:21
Brawo za prosty i bardzo skuteczny pomysł. Super patent na przyciaganie uwagi, wyróżnienie się i budowanie zapamiętania.
Autor: tom79 2010-05-14 20:34:03
Bardzo ciekawy pomysł. Spróbuję wdrożyć w moim zespole handlowym