nowe konto przypomnij mi hasło
Wpisz słowa klucze
lub Wybierz wyzwanie biznesowe
Od lubienia do kupowania
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Autor: maciej.wolecki  Data: 2009-08-30 08:53:00  Typ wpisu: Szybka rada  Adresaci: Poziom operacyjny  


Wyzwania:

Wielu handlowców chce żeby klient zapamiętał ich jako osoby życzliwe i lubiane. Chca być takim życzliwym kumplem. Ja jednak uważam że to niebezpieczne. Bo taki wizerunek niewystarcza żeby klient podjął decyzję o zakupie. Ja wcale nie uważam że klienci rzadko od fajnego przyjaciela. klienci w mojej branży kupują od osoby DYNAMICZNEJ KONSEKWENTNEJ no i KOMPETENTNEJ. Na przykład jak jesteś handlowcem to ppowiedz klientowi biznesowemu o dwóch konkretnych problemach innych klientów (które on też prawdopodobnie ma), i opowiedz, jak je rozwiązałeś.

Skomentuj:
Autor: Raban007 2009-08-31 22:19:27
To działa bo
1. Klient ma w powazaniu takich niby przyjaciół po stronie dostawców
2. ale ZAWSZE JEST CIEKAWY, co słychac u innych, zwłaszcza gdy się innym noga podwinie
3. NAJWAŻNIEJSZE - chce się ustrzec przed wpadkami i jak jest mądry to będzie chciał się uczyć na problemach i błędach innych.
Tylko to trzeba jakoś zgrabnie przedstawiać. I tu mi się podoba w sumie prosty patent sprzedazowy - zeby te problemy potraktowac jako okazję do pokazania swoich usług i tego, jak my takie problemy rozwiązujemy. Robię w B2B już ponad 8 lat i to mi się cały czas dobrze sprawdza.