|
|||
Autor: Whisky2000 Data: 2009-09-01 22:43:48 Typ wpisu: Szybka rada Adresaci: Poziom zarządczy | |||
|
|||
Może mój wpis nie będzie z górnej półki, bo moja firma jest niewielka, ale radzimy sobie całkiem dobrze, nawet teraz, pomimo kryzysu. Oferujemy różne produkty i usługi pomagające funkcjonować biurom i firmom. Część świadczymy sami, a w części pośredniczymy. I po raz kolejny sprawdza mi się takie klasyczne podejście, żeby zadbać o kilka rzeczy, gdy wymyśla się nowy produkt czy usługę. To było pewnie już gdzieś opisywane, ale wrzucę tu w formie skrótowej. Moja rada byłaby taka - zanim coś odpalisz na rynku, przemyśl i sprawdź:
|
Autor: Jakub | 2009-09-02 ![]() |
||
To działa bo to bardzo zdroworozsądkowe i czytelne podejście. Z jednej strony zawiera analizę ryzyk, z drugiej szans. Sądzę, że szczególnie może być pomocne dla start-upów. |
Autor: Realkozak | 2009-09-02 ![]() |
||
To działa bo to jest dobry standard. Może wyjdę na złośliwca, ale chciałbym, żeby mój marketing zawsze przed każdym launchem skorzystał z tej check-listy. Może zamieniłbym mentora z pkt. 8 na głos z pola. Jeszcze w poprzedniej firmie mieliśmy taki dobry zwyczaj, że brano grupę przedstawicieli z różnych regionów na focus group i opinowalismy przygotowywaną nową ofertę dla Klientów. Teraz tego się u na snie robi a productr managerowie zasłaniają się koniecznością zachowania tajemnicy. Ja jednak uważam, że wazniejsze jest wypuszczenie dobrej oferty, która można sprzedać, a nie tworzenie w tajemnicy jakichś odrealnionych produktów zza biurka. Podoba mi się też ta "perełka". Zostawienie sobie furtki do up-sellingu (bo tak to rozumiem) jest niesamowicie ważne. Podobnie z upgrade'ami produktu. |