nowe konto przypomnij mi hasło
Wpisz słowa klucze
lub Wybierz wyzwanie biznesowe
SIŁA TEASERÓW W SPRZEDAŻY
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Autor: Frank  Data: 2009-09-21 07:48:05  Typ wpisu: Szybka rada  Adresaci: Poziom operacyjny  


Wyzwania:

W ubezpieczeniach mówi się że dobre spotkanie z klientem musi być jak dobry film, żeby klient czekał na finał. Bo teaser to taka jakby reklama, gdzi jeszcze nie wiadomo co reklamuje ale za to przyciąga uwagę i wszyscy są ciekawi o co chodzi. Wrzuciłem tu dwa przykłady ze świata marketingu, ale chialem napisać o tizerach w sprzedaży.

My jako doradcy finansowi musimy buć mistrzami rozbudzania ciekawości. Na przykład na początek ja podaję kontrowersyjne i zaskakujące fakty, one nie muszą być po myśli klienta ale się wtedy angażuje i dyskutuje. Albo na przykład pokazujemy tylko zajawkę jakiejś dobrej oferty, i on wtedy sam dopytuje o więcej. Takim teaserem też może być na przykład opowiedzenie o historii jakiegoś klienta (oczywiście anonimowo), i znowu wtedy klienci ciągną mnie za język.

Generalnie mi się wydaje że takie typowe prezentacje ze slajdami to bzdura, bo nie powinniśmy za dużo gadać o produkcie dopóki się sami nie nakręcą i nie zapytają. Ja staram się sprawić żeby naprawdę byli zainteresowani i żeby zasypywali mnie pytaniami.

Skomentuj: