nowe konto przypomnij mi hasło
Wpisz słowa klucze
lub Wybierz wyzwanie biznesowe
Przewaga konkurencyjna w rozmowie handlowej
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Autor: Szymon  Data: 2009-09-30 10:58:43  Typ wpisu: Dobra praktyka rynkowa  Adresaci: Poziom menedżerski  


Wyzwania:

 

 

Dyrektor sprzedaży Raab Karcher w jednym z wywiadów dla świętej pamięci czasopisma Manager Magazin proponuje odnalezienie rzeczywistej przewagi konkurencyjnej w każdym elemencie pracy z klientem.

 

 

Rozpisz proces sprzedaży na kroki (większe firmy mają dość dobrze opisane standardy sprzedażowe, włącznie z etapami / krokami), a następnie WYMYŚL PRZYNAJMNIEJ 2-3 SPOSOBY NA ODRÓŻNIENIE SIĘ OD KONKURENCJI – W KAŻDYM ETAPIE. Co takiego zrobisz na rozpoczęcie rozmowy, czego NIE ROBIĄ TWOI KONKURENCI? Jakie pytania zadasz, których na pewno nie zadają? Czym – w szczegółach – będą się różniły negocjacje prowadzone przez Ciebie od negocjacji prowadzonych przez Twoją konkurencję? Co takiego zrobisz na zakończenie rozmowy lub po wizycie, co sprawi, że klient zapamięta WŁAŚNIE CIEBIE?

 

 

W kółko mówi się i pisze o przewadze konkurencyjnej, ale niemal nikt nie wkłada wysiłku, aby przełożyć to na dobre pomysły operacyjne!

Skomentuj: